TAISYKLĖS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) sudaro susitarimą tarp UAB „Prekių priežiūros ir rinkodaros paslaugos“, juridinio asmens kodas 303203635, registruotos buveinės adresas Perkūnkiemio g. 13-91, Vilnius, maisto tvarkymo subjekto registracijos Nr. 37MTSPĮ-156 (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų (toliau – ir Pirkėjas), pagal kurį Pardavėjas suteiks Jums galimybę įsigyti elektroninėje parduotuvėje ekopasaulis.lt (toliau – E-parduotuvė) siūlomas prekes (toliau – Prekės).

1.2. Su Pardavėju galite susisiekti šiais kontaktais:

Tel.: +370 605 77275
El. paštas: labas@ekopasaulis.lt
Adresas: Mokyklos g. 62 K7-26, Palanga

1.3. Jūs turite teisę įsigyti Prekių tik tuo atveju, jei pagal galiojančius įstatymus galite sudaryti įpareigojančią sutartį su Pardavėju, ir tik tuo atveju, jei laikysitės šių Taisyklių bei galiojančių įstatymų. Jeigu Jums mažiau nei 18 metų, įsigyti Prekes galite tik su tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimu. Pateikdami Prekių užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate 18 metų ar vyresnis asmuo arba turite tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimą.

2. PREKIŲ PIRKIMAS

2.1. Jums apsilankius E-parduotuvėje ir pasirinkus Prekes, tokio pasirinkimo pagrindu suformuojamas Prekių krepšelis. Minimali Prekių krepšelio suma yra 20 Eur (Prekių pristatymo mokestis į šią sumą nėra įskaitomas).
2.2. Suformavus Prekių krepšelį, turite suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms Prekėms pristatyti. Įsitikinkite, jog pateikti duomenys yra teisingi, o užsakomos Prekės atitinka Jūsų pageidavimus. Jūs turite galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš patvirtindami užsakymą. Jūsų pateikti duomenys tvarkomi Privatumo politikoje numatytais tikslais ir tvarka.
2.3. Jūs sutinkate, jog pateikdami užsakymą E-parduotuvėje, už Prekes įsipareigojate sumokėti kainą, nurodomą užsakyme. Į E-parduotuvėje ir užsakyme nurodytą Prekės kainą įskaičiuoti visi mokesčiai, tačiau neįskaičiuotas mokestis už Prekių pristatymą ir už atsiskaitymą už Prekes pristatymo metu (kai pasirenkate tokį atsiskaitymo būdą), kurį Jūs turėsite sumokėti papildomai (nebent E-parduotuvėje nurodyta kitaip). E-parduotuvėje nurodytas Prekių pristatymo mokestis taikomas Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją. Dėl Prekių pristatymo į Kuršių Neriją, susisiekite telefonu ar el. paštu. Kainos E-parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
2.4. Už Prekes galite atsiskaityti šiais būdais: elektroninė bankininkystė, banko pavedimas, grynaisiais pristatymo metu. Galimybė atsiskaityti Prekių pristatymo metu tam tikrais atvejais gali būti apribota., pvz., karantino metu gali būti apribotas atsiskaitymas per kurjerį.
2.5. Mokėjimas turi būti atliktas iš karto po užsakymo pateikimo, išskyrus atvejus, jeigu pasirenkamas atsiskaitymas Prekių pristatymo metu.
2.6. Jums patvirtinus užsakymą, Pardavėjas gauna informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna ir patvirtina Pardavėjas. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Jūsų ir Pardavėjo yra sudaryta sutartis. Tačiau Pardavėjas privalo tokią sutartį vykdyti tik nuo to momento, kai Pardavėjas gauna mokėjimo paslaugų teikėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą už Prekes.
2.7. Pateikus užsakymą ir jį apmokėjus, Jūsų nurodytu el. paštu bus išsiųstas elektroninis laiškas, kuriame nurodomos užsakytos Prekės bei Jūsų pateikti duomenys.
2.8. Pardavėjas gavęs pranešimą, jog atlikote apmokėjimą už užsakytas Prekes, įsipareigoja įvykdyti Jūsų užsakymą. Užsakymas pradedamas vykdyti per 1-4 darbo dienas. Tuo atveju, jeigu gavęs užsakymo apmokėjimą, Pardavėjas negali įvykdyti užsakymo ar jo dalies dėl bet kokių priežasčių, Pardavėjas per 14 darbo dienų grąžina Pirkėjui jo sumokėtą pinigų sumą ar atitinkamą jos dalį, pervesdamas ją į sąskaitą banke, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už Prekes.

3. PREKIŲ SAVYBĖS IR KOKYBĖ

3.1. Prekių savybės nurodomos E-parduotuvėje prie kiekvienos Prekės aprašymo. Prekės aprašyme pateikiama informacija apie Prekes, jų sudedamąsias dalis, maistinę vertę yra deklaruojama (Pardavėjui pateikta) Prekės gamintojo ar distributoriaus, tiekėjo, tiekiančio Pardavėjui Prekes, ir Pardavėjas neatsako už šios informacijos tikslumą, nebent įstatymai imperatyviai numato kitaip. Pardavėjas siekia užtikrinti, kad Prekės atitiktų teisės aktuose nustatytus reikalavimus ir būtų tinkamos naudoti pagal jų paskirtį.
3.2. Pateikdamas užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate susipažinęs su tuo ir suprantate, kad Prekės, nurodytos E-parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Jūsų naudojamo monitoriaus ar kito įrenginio ypatybių ar nustatymų. Pardavėjas negarantuoja ir neužtikrina, kad Prekių spalva, forma ar kiti parametrai bus identiški E-parduotuvėje pateiktam ar Jūsų matomam vaizdui. Tokie skirtumai nebus laikomi Prekių trūkumais.
3.3. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Jums užsakyme nurodytą Prekių asortimentą ir kiekį, tačiau neatsako tais atvejais, kai perduotų Prekių asortimentas ar kiekis nėra tikslus dėl to, jog Jūs neteisingai nurodėte duomenis užsakyme, pateiktame Pardavėjui, taip pat kitais Taisyklėse nurodytais atvejais.

4. PREKIŲ PRISTATYMAS

4.1. Užsakydamas Prekes, Jūs turite pasirinkti Prekių pristatymo būdą ir nurodyti Prekių pristatymo adresą. Pristatymas galimas šiais būdais: per kurjerių tarnybas, į siuntų savitarnos terminalus arba registruotu paštu, jeigu E-parduotuvėje nenurodyta kitaip. Prekės gali būti pristatytos keliomis siuntomis, kai nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta.
4.2. Atkreipkite dėmesį, kad nurodyti Prekių pristatymo ar atsiėmimo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais jo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų užimtumo. Pardavėjas visada informuoja apie pristatymo statusą, sekite šią informaciją. Kai siunta išsiųsta, ją galite sekti pagal siuntos numerį pristatymo paslaugų teikėjo sistemoje.
4.3. Tais atvejais, kai priėmęs Prekes pastebite, jog siuntoje nėra užsakytos Prekės arba yra ne tos Prekės, kurias užsisakėte, nedelsiant informuokite apie tai Pardavėją el. paštu.
4.4. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
4.5. Prieš priimdami Prekes, visada patikrinkite, ar siunta nėra išoriškai pažeista. Pastebėję, kad siunta yra pažeista, nedelsiant apie tai informuokite Pardavėją el. paštu, pateikdami pažeistos siuntos nuotraukas ir kitą reikšmingą informaciją, taip pat informuokite siuntą pristatantį asmenį. Jeigu išoriškai nepatikrinate siuntos būklės, neužfiksuojate pažeidimo ir nepranešate apie pažeidimą nurodyta tvarka arba pasirašote siuntos perdavimo dokumente (įskaitant ir elektroniniame įrenginyje), laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista ir yra tinkama.

5. PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS

Sutarties atsisakymas per 14 dienų
5.1. E-parduotuvėje pirktas Prekes, išskyrus nurodytas Taisyklių ‎5.2 punkte, turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę. Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y. pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).
5.2. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalimi, vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma, kai perkamos šios Prekės:
(a) greitai gendančios Prekės ar Prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
(b) supakuotos Prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
(c) Prekės, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.
5.3. Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, nepraplėšta, neišpakuota ar kitaip nepradaryta ir nepažeista, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
5.4. Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu ir prisegti pirkimo įrodymą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine grąžinimo pranešimo forma.
5.5. Nusprendę atsisakyti sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui adresu Mokyklos g. 62 K7-26, Palanga, arba į bet kurį Palangos mieste esantį paštomatą nurodant tel. Nr. +370 605 77275. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų terminui. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs.
5.6. Jeigu atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę bei jos pristatymą Jums Jūsų sumokėtus pinigus. Jeigu Pirkėjas grąžina ne visas Prekes, Prekių pristatymo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.
Netinkamos kokybės Prekės
5.7. Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus, pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę ir Pardavėjas grąžins Jums už ją sumokėtus pinigus.
5.8. Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite nedelsiant pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine forma dėl netinkamos kokybės prekių. Pardavėjas, gavęs Jūsų prašymą, vertins Prekės trūkumus, jų atsiradimo aplinkybes, ir priims sprendimą dėl situacijos sprendimo.
5.9. Jeigu Prekę grąžinate dėl netinkamos kokybės, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Prekės gavimo savo sąskaita pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkama arba grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę, jos pristatymą Jums ir grąžinimą sumokėtus pinigus.

6. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

6.1. Prekės yra žymimos prekių ženklais ir kitais žymenimis, kurie priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims ir yra saugomi teisės aktais. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Prekes ir atskiras jų dalis taip pat priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims.
6.2. E-parduotuvėje naudojami prekių ženklai ir logotipai, domeno vardas, pati E-parduotuvė ir interneto svetainė, kurioje ji yra talpinama, o taip pat visi atskiri jų elementai, įskaitant tekstus, fotografijas, piešinius ir visą medžiagą, esančią E-parduotuvėje bei interneto svetainėje, bet kurio E-parduotuvės ar interneto svetainės puslapio pateikimas, vaizdas bei dizainas ir visos intelektinės nuosavybės teisės į juos išimtinai priklauso tik Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims. Jūs įsipareigojate nekopijuoti, nekeisti ar kitaip nenaudoti šių intelektinės nuosavybės objektų be atskiro rašytinio teisių turėtojo sutikimo.

7. ATSAKOMYBĖ

7.1. Jūs turite pateikti Pardavėjui visą teisingą ir išsamią prašomą pateikti informaciją. Jūs esate atsakingi už teisingo Prekių pristatymo adreso nurodymą.
7.2. Pardavėjo atsakomybė už Prekių kokybę ir pristatymą yra nustatyta taikytinuose teisės aktuose.
7.3. Jūs esate atsakingi už Jūsų vartotojo vardo, slaptažodžio ar kitų duomenų, leidžiančių prisijungti prie E-parduotuvės, ir/ar pateikti užsakymą, saugumą. Vis dėlto, jei pastebėjote, jog kažkas neleistinai naudojasi Jūsų vartotojo vardu ir slaptažodžiu, nedelsdami susisiekite su Pardavėju.

8. PAKEITIMAI IR NUTRAUKIMAS

8.1. Pardavėjas gali kartas nuo karto keisti šias Taisykles. Naujausia (aktuali) Taisyklių versija visada bus matoma ir pasiekiama E-parduotuvėje. Prieš patvirtindami užsakymą, Jūs privalote susipažinti su tuo metu galiojančia Taisyklių redakcija. Kiekvienam užsakymui bus taikoma Taisyklių redakcija, kuri galiojo tokio užsakymo patvirtinimo metu.
8.2. Pardavėjas turės teisę bet kuriuo metu nebetęsti (nutraukti) E-parduotuvės veiklą. Toks nutraukimas neįtakos tuo metu galiojančių Prekių pirkimo-pardavimo sutarčių.

9. KITOS SĄLYGOS

9.1. Šios Taisyklės ir bet kuri Prekių pirkimo-pardavimo sutartis yra sudaromos ir turi būti aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
9.2. Bet kokie iš šių Taisyklių ar atskiros Prekių pirkimo-pardavimo sutarties kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami derybų būdu, o nepavykus taikiai susitarti, gali būti sprendžiami neteisminio sprendimo subjektų arba Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius dėl Taisyklių ar Prekių pirkimo-pardavimo sutarties yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, tel. (8 5) 262 6751, el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainės adresas: http://www.vvtat.lt), arba http://ec.europa.eu/odr/.
9.3. Visi įspėjimai ar kiti pranešimai, susiję su Prekėmis, šiomis Taisyklėmis, bus pateikiami el. paštu (siunčiant Pardavėjui – Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu, siunčiant Jums – Prekių užsakymo metu pateiktu el. pašto adresu).
9.4. Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.
Taisyklės atnaujintos 2021 m. gegužės 31 d.

Šias Taisykles parengė advokatų kontora Glimstedt, kuriai priklauso visos autorių teisės į Taisykles. Advokatų kontora Glimstedt suteikia teisę UAB „Prekių priežiūros ir rinkodaros paslaugos“ naudoti Taisykles savo elektroninėje parduotuvėje ekopasaulis.lt. Kopijuoti ar kitaip naudoti Taisykles ar jų dalį be advokatų kontoros Glimstedt rašytinio sutikimo draudžiama.